Vény nélkül





- Üdvözlöm! Mi tetszik?
- Jó napot! Gondoltam benézek, érkezett-e? Tegnapra ígérték.
- Á, igen, tudom, rémlik, hogy ön is kereste a múlt héten. Akkor maga volt.
- Van már vagy három hete, hogy járok utána. Tudja, hogy van ez. Egyszer hallottam róla, megfogott, elgondolkodtam és rájöttem, ez kell nekem. Egyre inkább.
- Persze. Megértem. Legtöbben így vannak vele. Rádöbbennek, hogy nem tudnak nélküle élni. Egyszerű pszichológia, kérem. Már ha meg nem sértem. Mit gondol, mért akarják jövő évtől csak vényre adni?
- Ne mondja! Nem is tudtam. Akkor idén még elvihető szabadon, ugye?
- Egyelőre igen. Bár biztos helyről hallottam, hogy tervezik a szigorítást. Egy vevőnek csak egy jár jövőre. Az is csak vényre.
- Érthető. Elvégre pofátlanság lenne mástól elvenni a lehetőséget, nem igaz?
- Pontosan. Adjuk meg másnak is az esélyt, amondó vagyok. Tiszta fair play, mint az - angoloknál, tudja.
- Gondolja, hogy a feleségemnek is jut majd? Mert, tudja, nem szeretném, ha kimaradna belőle. Akkor jön a nyafogás, a mosolyszünet, érti. Hajjaj, nagyon nehéz az asszonyokkal, ha valamit a fejükbe vesznek!
- Én már csak tudom, kérem, háromszor nősültem. Tudnék mesélni. De ha szerencséje lesz a nagyságos asszonynak, rajtam nem múlik.
- Amúgy sokan keresik? Érti, már csak az üzlet miatt kérdem.
- Hogyne, egyre többen. Sokaknak ez a megoldás mindenre.
- És nem szoros nagyon? Mennyire kényelmes?
- Az igazat megvallva, még nem volt visszajelzés.
- Érthető. Persze. Erre nem is gondoltam, bocsásson meg.
- Nem tesz semmit, kérem. Sokan nem tudnak praktikusan gondolkodni.
- Mondja, és színben van-e választék?
- Diszkrét barna uraknak, tört fehér hölgyeknek. A gyártó a klasszikus vonalat képviseli. A legfinomabb kenderből fonva, kérem. Praktikus felfüggesztési lehetőség gerendára, faágra, ahová csak a kedves vevő szeretné.
- Nagyon jó, nagyon jó!
- Külön felhívom a figyelmét a kényelmes csúszó csomóra, ami tökéletesen követi a nyak formáját, miáltal minden különösebb nehézség nélkül elhelyezhető az áll alatt. Ezt tudja a legújabb modell.
- Egészen felcsigázott, kedves uram!
- Nem csodálom, kérem. A tisztelt vevő csak elrendezi a megfelelő módon és megfelelő helyen, és kis elrugaszkodás után, hopp, már odaát van. Roppant egyszerű! Melegen ajánlom.
- Alig várom, hogy kipróbálhassam! Remegek az izgalomtól!
- Erre is tudunk megoldást. Cégünk mindent megtesz a megelégedett vevőkért. Mi nem végzünk félmunkát, kérem. Ha kifizette, talán fáradjon át a szomszédos üzlet különtermébe. Ott kipróbálható. Egyben praktikusan tovább is viszik az ügymenetet.
- Mi is a szomszéd cég neve?
- Weismann és Társa Temetkezési Iroda.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése