Szőrmentén




- Helló! Szia!

- Tessék.

- Láttam egy szórólapon, hogy ebben a szalonban most két hétig akciósan vállalnak szőrbeültetést.

- Ja.

- Én azért jöttem, mert engem ez érdekelne. Hogy zajlik ez, meg minden.

- Ja.

- Tehát erről szeretnék...

- Hova akarod?

- Tessék?

- Azt kérdeztem, hova szeretnéd. Tudod, a szőröket.

- Igen, persze. Talán a lábamra gondoltam először, aztán ha nem túl drága és még belefér, a karomra is. Esetleg mellkasra is. Nem tudom. Láttam egy magazinban, hogy ez most trendi. A szép, dús szőrök.

- Ja. Tök sokan keresik. Az Angelina Jolie is ilyet növesztett és rá kilenc hónapra megszületett neki a kis Brad. Hát nem cuki? Vágod?

- De, de. Szóval én is ilyet szeretnék.

- Nézd meg az enyémet, már három hetes. Milyen klassz, dús és sima. Tudod, sokan azt hiszik, hogy azért, mert szőr ez durva vagy ilyesmi. De nem, mert mi kondicionálót is adunk hozzá, vízi csiga pisi kivonattal. Attól ilyen szép selymes és csillogó. Vágod?

- Tényleg nagyon szép. Megsimogathatom? Nahát, ez nem is szúr.

- Naná, hogy nem. Este bekenem a vízi csiga pisivel, ettől egész éjjel nő és selymesedik.

- Nekem ez kell. És mibe kerül?

- Ha a karodat is akarod, akkor pont kétszer annyi, mint a lábad. A vízi csiga pisi ára meg most kétszeres kiszerelésben pont a duplája, mint egyébként. Vágod?

- Hű! Tényleg? Ez nagyon megéri.

- Ja. Azt még nem is mondtam, hogy speciális fésűt is adunk hozzá, ami nem húzza majd a szőrszálakat. Ilyet, ni.

- Aha. De ennek nincsenek is fogai!

- Ja. Azért speciális és azért nem húz.

- Igaz. Juj, az összes barátnőm megőrül, ha meglátja.

- Az tuti. Pláne, ha majd megnő annyira, hogy cuki kis csatokat tehetsz bele. Ha a mellkasodra is szeretnél szőrt, most nagyon sexy a kis csillogó kövekkel kirakott bőr nyakörv. Ha szerencsés vagy és jó a bőröd, egész a nyakadig felnő majd a szép szőröd és irtó cuki lesz rajta a csillogó nyakörv.

- Ez jó, mert ilyen van a kutyámnak is. Pont passzol.

- Látod? Olyanok lesztek, mint Paris Hilton és a cuki kutyuskája.

- Szerintem essünk neki. Megcsinálod most?

- Persze.

- Időben mennyi?

- Á, nem gáz. Körülbelül annyi, mint egy gyantázás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése